2008. december 4., csütörtök

Szünet

:(

12 megjegyzés:

Lívi írta...

????

zazálea írta...

Szerintem én értem. Vagy legalábbis azt hiszem.

Névtelen írta...

Én nem értem, de remélem minden rendben van Veletek!

kisgekkó írta...

Én se értem és aggódom!Jucuu drága remélem minden rendben veletek és "csak" költöztök!!

Anice kötős blogja írta...

Remélem nem sokáig!

King.art írta...

Én is remélem, hogy csak költöztök, és az új házban nincs internet, azért nem írsz.
Várunk vissza!

liv írta...

? aggódjunk, vagy ne?

Amaranta írta...

Remélem, hogy Zorka4 találta el!

Jucuu írta...

Sajnos nem a költözés. :( A mamamin leírtam. Köszönöm azért nektek, hogy így gondoltok ránk.

Anna anyja írta...

Nem találom a mamamin. Nem tudom, mi van, remélem, nem betegség vagy hasonló. Remélem, orvosolható a dolog! Minden jót kívánok nektek és várom, hogy minden úgy folytatódjon, ahogy eddig volt!

Emi írta...

Lányok! mondjon már valaki, valamit Jucuuról. Nem tudom mi történik Vele. És a mamamin nem találom a bejegyzését.

Jucuu írta...

Megvagyok. :) Jelentkezni is fogok új bejegyzéssel, már készülőben van.

Férjem családjában történt egy szomorú eset, ami miatt így elhallgattam. Lassan tudjuk csak összeszedni magunkat ebből. :(