2008. december 29., hétfő

Horgásztó

Szilárd karácsonyi ajándéka (a szánkó mellett) egy horgásztó volt.
A tavat anyagból varrtam, a falát vatelinnel béleltem ki, hogy szépen megálljon. Belülre, a falára hullámzó víz mintája került, 2 kis szigettel, pluszban rárajzoltam néhány virágot, madarat, halacskát, hogy ne legyen kihalt a táj...


Kívülre a HORGÁSZTÓ felirat került, ezt is átvarrtam, hogy szebben mutasson.
A horgászbotot vettük, ez egy hosszú erős fapálca, amire rákötöztem egy hímzőcérnát, arra pedig rávarrtam egy filcdarabot, amit pedig ráragasztottam egy mágnesre. Ez lett a csali.


A halakat StenSapa vágta ki egy vékony falécből. Az állatok orrát befestettem mágneses festékkel, jó vastagon, majd bekentem őket olyan fafestékkel, amit gyerekjátékokhoz is lehet használni. Szép színesek lettek, némelyik olyan, mint egy karácsonyfa. :)
Az ajándék 23. éjszakáján készült el, valahogy addig sikerült halogatnom. De megérte fennmaradni emiatt, Szilárd tetszését azonnal elnyerte a játék. S bár a horgászás konkrétan még túl összetett feladat neki, de a halakkal szeret játszani és azt is élvezi nagyon, ha mi pecázzuk ki őket a tóból.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tudsz/tudtok...elállt a szavam!

Katbo-Réka írta...

Már régóta olvasom a blogodat, nagyon tetszik. Ez a horgásztó hihetetlen ötlet. Szerinted itthon is lehet ilyen mágneses festéket kapni?

Anice kötős blogja írta...

Hogy ti miket tudtok?! Csak ámulok és bámulok. Mi lesz a következő alkotás?

Jucuu írta...

Katbo én is olvasom már egy ideje a tiédet. :)
Lehet kapni otthon is ilyen festéket, a google-ban rákerestem, több helyet kiadott. Szerintem nem más, mint vízfestékbe kevert finom vasreszelék. Jó vastagra kellett kenni, hogy elbírja a halat a mágnes, kb. 6-8 rétegben. Meg jó erős mágnes kellett hozzá.

Galuska írta...

Akkor most en is leleplezem magam ennek a lelegzetelallito horgasztonak a hatasara:
Vantaabol zugolvaslak mar jo regen:-) most kotom eletem elso zoknijat, csikos zoknijat a kisfiamnak. Kotni ezelott nem kotottem meg, leszamitva elso muvemet, a Csigat, aminek otletet szinten innen kolcsonoztem.
Koszonjuk:-) Gratula a blogodhoz!

Vera írta...

Fúúú, ez nem semmi! Gratulálok Jucuu!

kisgekkó írta...

Ez valami álom szép kivitelezés,gratulálok!

Orsi írta...

Nagyon hasonlót csinált Zoli is, csak nem anyagból van a külseje, hanem furnérlemezekből és mint egy várat négy lapot lehet összeilleszteni az a tó, és abban vannak a festett halacskák, plusz a botok, de a mágnes ugyan az. A fakopáncstól vettük az ötletet, a halakat és a furnért én festettem meg! A fiúk imádják, még a nagyobbak is, négy botot gyártottunk hozzá! :)

A tiétek is gyönyörű lett! :)

Névtelen írta...

Fantasztikus ötlet!