2008. december 20., szombat

Csacsi és mézeskalács

Szilárd mikulás ajándékát még nem mutattam, ezt a csacsit kötöttem neki.


Csacsi
Modell: e-mailben kaptam, valami német könyvből lett fordítva
Fonál: Pirkkalanka (100% gyapjú), 37g megtömve
Kötőtű: 4mm

Valójában nálunk a Mikulás elfelejtődött a nagy pakolásban (pont egy nappal előtte költöztünk), így mikor hatodikán este 11-kor Szilárd megriadt az alvásából és nem volt hajlandó visszaaludni, eszembe jutott, hogy jéé, ideje lenne megkapnia a szamarat.
Más háziállatok mintáját is sikerült megszerezni, az a terv, hogy egy kisebb állatkertet kötök majd neki kocákkal, lóval, csirkékkel.

Hét elején készült egy lista, mit KELL megcsinálni Karácsony előtt. Eddig nagyon ügyesek vagyunk, tartjuk magunkat a tervhez. A mézeskalács is elkészült, s nagy meglepetésre Szilárd imádja, pedig még nagyon kemény a süti, de ő élvezettel ropogtatja el.

3 megjegyzés:

Anna anyja írta...

Ügyes vagy, a csacsi aranyos, a mézeskalács szép : )

Névtelen írta...

:) szép a csacsi! Gyapjúval tömted ki?

Szinte hihetetlen, de én lovat kötöttem, és félkész a malacom, pedig az egész seregletet szerettem volna megcsinálni karácsonyig.
Majd éjjelente...
de csak vatelinnel tudtam tömni :-((

Unknown írta...

ilyen háziállat kötésmintákat nem tudsz velem megosztani? Elkezdeném én is a gyapjúfaermunkat kötögetni. Mesés a csacsi!