2008. december 21., vasárnap

Anyukám zoknija

Anyukámnak a zokniját még októberben kezdtem el. A sarkáig megkötöttem olyan tervekkel, hogy mikor Anyu megérkezik hozzánk, akkor kötöm készre, s így biztos, hogy megfelelő lesz a méret. Na, ez volt a szerencse, mivel a próba során rögtön kiderült, hogy túl szűk a szára. Nem volt mit tenni, lebontottam az egészet s újba fogtam.
3 és fél hetem volt megkötni, ennyit töltött itt Anyu. Ki lehet találni, mikor készült el. Szombat hajnalban 2 órakor, Anyu repülője aznap reggel indult haza...


Anyu zoknija
Modell: saját
Fonál: Novita 7 Veljestä Raita (75% gyapjú, 25% poliamid), 91g
Kötőtű: 4mm bambusz zoknikötőtű

A lényeg, hogy elkészült s pont jó lett. Nagyon-nagyon szép a színe, de sajnos nem maradt még egy párra való fonál, hogy magamnak is köthessek egyet.

4 megjegyzés:

zazálea írta...

Ezt mégis mikor kötötted? Két pakolás között, bútorfestés előtt, alatt, után? :o)
Persze, ügyes vagy, mint mindig. :o)

Anice kötős blogja írta...

Csatlakozom zazihoz! Nagyon szép lett a zokni, anyukád gondolom megbecsüli majd.

Anna anyja írta...

Nagyon szép lett, ügyes vagy!

Moncsi írta...

Sikeresen elsiklottam a zokni sarka felett, aztán pont ilyen megoldásokat kerestem, és akkor rémlett, hogy mintha Nálad is láttam volna. Mert ez a módszer ugye nem olyan mint pl. amivel én is kötöm a zoknikat? Mi a titka ? Elárulod? Köszönöm. Egyszóval: How to knit?