2008. október 22., szerda

Mosogatórongyok

Szeptemberben vettem kenderfonalakat, azóta kísérleteztem ezzel a sütőtök színűvel. A horgolást gyakoroltam rajta, több-kevesebb sikerrel... Mikor úgy éreztem, hogy a rövidpálca, az egy-, két-, sokráhajtásos pálca már egész jól megy, belefogtam egy mosogatórongyba. Lassan készült, mivel csak néha horgoltam pár sort, a kötőtű gyakrabban került a kezembe.
Már az elején kiderült, hogy figyelmetlen vagyok és minden sorban csökken a szemek száma. Nem volt kedvem visszabontani, de azután figyelmesebben készítettem, majd a hétvégén eldöntöttem, hogy befejezem végre, s sikerült is. Nem lett túl nagy, olyan kézrevaló.


A lelkesedésem meghozta, amint befejeztem, belefogtam egy kör alakúba is. A saját fejem után mentem, ugyanis nem találtam sehol leírást, milyen ütemben kell szaporítani a szemeket, ezért aztán nem is lett egyenletes a rongy, de nekem ettől függetlenül nagyon tetszik.


Szívesen fogadok tanácsokat a szaporításról, remélem járnak erre horgolásban gyakorlott olvasók is. :)


Mosogatórongy
Modell: saját fejem után
Fonál: Allhemp6 kenderfonál (100% kender), 32g és 28g
Horgolótű: 2.5mm

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Judit, nekem is tetszik :-)

Emi írta...

Itt megadok Neked egy linket, ahol horgolással is foglalkoznak, szivesen útbaigazitanak.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?cmd=Article_showArticle&t=9134899

Unknown írta...

Kör horgolása:
Rövidpálcából körönként 7-8 szemet kell szaporítani soronként egyenletesen elosztva.
Egyráhajtásosból pont a dupláját.

Pontos számot nem tudok írni, mert attól függ, milyen vastag fonallal, és főleg hogy milyen "szorosan" horgolsz.

zazálea írta...

Merényletet követtem el ellned, elnézést, de szeretem olvasni a soraidat... :))) Nézz be hozzám, PC címszó alatt vagy...

King.art írta...

Hű, de klasszak lettek, na és a színe! Méghogy nem tudsz horgolni? én ilyen kört el se mertem volna kezdeni :(

Judit írta...

Szia Jucuu!
Kipecáztalak:) kukk be hozzám

King.art írta...

Közben, én is kipécéztelek :)

bucilla írta...

Jók lettek a mosogató-rongyikák:) Annyi jópofát látok én is a külföldi blogokon, de itt kender fonalat még nem nagyon lehet kapni:( Pamutból is jól használható szerinted?

Jucuu írta...

Szerintem tökéletes pamutból is. :)
Köszönöm mindenkine a pécézést, amint kitalálom, mit is írjak magamról, folytatom a játékot!

Névtelen írta...

Segitség itt
http://koteshorgolas.network.hu/kepek/a_horgolas_alapjai
Szia pumukli9