2008. október 10., péntek

BlogSzülinap

Negyedikén volt 1 éve, hogy elkezdtem a blogot, sajnos csak ma vettem észre. Sebaj, ettől még kézimunkákban gazdag újabb évet kívánok magamnak!

Belenéztem az első bejegyzésekbe, hihetetlen, hogy Szilárd mennyit nőtt és változott. Vicces, hogy ez a gyapjúnadrág most jó rá, pár hete kezdtük el használni. Enyhén túlméreteztem annak idején...

Már említettem egyszer, hogy ezt a blogot a családom miatt kezdtem el, így onnan 2000 km távolságból is figyelemmel tudják követni, miket kötök, varrok szabadidőmben. Ezalatt az egy év alatt azonban sokan mások is idetaláltak, a számláló 11 ezer felett jár, naponta 100-130 látogatóm is van. Jó érzés, hogy ennyi embert érdekel, milyen kézimunkák születnek a kezem által.
Szülinap alkalmából kaptok Szilárdról egy cukifotót:

4 megjegyzés:

gabcsap írta...

Nagyon édes:)
Boldog Blogszülinapot,kívánom,hogy még sokáig megoszd velünk a műveidet!

Névtelen írta...

Boldog szülinapot utólag is! (8 napig érvényes)
Én is kívánok neked kézimunkában gazdag évet, hogy sokat gyönyörködhessünk mi is :)

A modelled egyre tündéribb! :)))

Judit írta...

Te vagy a bloganyum Jucu, tudtad?
Előtte azt sem tudtam mi az a blog. Nűálad jártamban fedeztem fel ezt a világot, köszi neked. Ja és elsőre olyan mákom volt, hogy a legjobb blogba botlottam!(nem túlzok)

helen írta...

Bódog blogszülinapot :)