2010. június 8., kedd

Zokniprojekt I.

Mint korábban is írtam, a tavalyi összesítést látva jöttem rá, hogy az előző évben magunknak nem készült kötött zokni egy sem, pedig 6 párat is kötöttem. Félkészen van 1-2, de befejezni nem sikerült végül egyiket sem.
Idén márciusban jutott eszembe a gondolat, hogy minden hónapban kötnöm kell egy zoknit Szilárdnak vagy magamnak s így a szép zoknifonalaknak nem kell többé a fiókban búslakodniuk.
Áprilisban tudtam belefogni a terv megvalósításába s mivel a Szilárdnak készült zokni gyorsan elkészült, így megkötöttem még egyet, ami a márciusi hónap lábmelegítője lett.


Áprilisi zokni
Modell: toe up zokni, kb. 27-es méret, 44 szem
Fonál: Lornas Shepherd Sock Multi (80% gyapjú, 20% poliamid), 31g
Kötőtű: 2.5mm



Márciusi zokni
Modell: kb. 26-os méret, 48 szem
Fonál: Lornas Shepherd Sock Multi (80% gyapjú, 20% poliamid), Drops Fabel (75% gyapjú, 25% poliamid), 31g
Kötőtű: 2.5mm


Sajnos a lendületem nem maradt meg, a májusi zoknimnak csak az egyik fele van kész, a másikba még bele sem fogtam, de már a júniusin jár az agyam... Hogy ne apadjon tovább a kedvem, megváltoztattam a játékszabályokat, ezentúl minden hónapban bele kell fognom egy új zokniba, így is jó lesz. :)


A közös kecskeméti kötésről: Acencil, Zazálea (a vonatodhoz igazítottam a kezdést :))), Gabella, ElizAnikó, Gira jöttök? Ugye igen?

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Anikóról úgy tudom, hogy jön. Zazi, te is?:))) Mindjárt kiugrok a bőrömből:)))

zazálea írta...

Remélem! Még sok minden labilis, de úúúgy szeretnék, úgy! Írok ám, ha tudok valami konkrétat! :o)

Timici írta...

nagyon szuperek a zoknik!!!:o)