2010. június 17., csütörtök

Biciklizős sapka Szilárdnak

Azon gondolkodtam ennek a sapkának a kötése közben, hogy ez az év mintája, annyira egyszerű, de mégis iszonyat jó a végeredmény. Végül kicsit alábbhagyott a lelkesedésem a pántok készítése közben, de még így is odáig vagyok az ötletért.

Áprilisban jött az igény egy fejre simulós sapkára, amit Szilárdra adhatok a sisak alá biciklizéshez. Tavaly szenvedtünk ezzel, mert hol a szemébe csúszott a sapka, hol összegyűrődött a sisak alatt, vagy egyszerűen csak nem fért be alá.


A minta már hónapok óta le volt mentve a gépemre, de a jó idő későn köszöntött be, így ráértem megkötni a sapit. Aztán hordani sem kellett sokat, mert idén nálunk először jött a nyár s csak utána a tavasz, ami azóta is tart, mi viszont Szilárddal épp Mo-n élvezzük a kánikulát...


Biciklizős sapka
Modell: Aviatrix, rav link
Fonal: Novita Luxus Cotton (100% pamut), 47g
Kötőtű: 3.5 és 4mm


A méhecskés hímzés azért került rá, hogy a családunk azon tagjai is fel tudják helyesen adni Szilárdra, akiknek gondot okoz megkülönböztetni, melyik a sapka eleje, vagy néha akár a színe.


7 megjegyzés:

zazálea írta...

Vagány a kissrác, hű, de vagány!

Melinda írta...

Nagyon helyes lett! A méhecskékért kár lett volna, ha lemaradnak!;)

Irenka írta...

Naháát! Hogy ez milyen jó ötlet! Szép a kivitelezés, a méhek különösen tetszenek.

Piroseper írta...

Nagyon aranyos!!! A méhecskék pedig főleg. :)

Kormica írta...

Nekem nagyon tetszik, és látom Szilárdnak is :) Nagyon jól áll neki! Én is kipróbálom, köszi a minta helyét.

Mona írta...

Nagyon klassz az ötlet! Mi is elkezdtünk idén tavasszal bicajozni, így ez az igény még nem merült fel, de ami késik, nem múlik :)A minta már nekem is régóta a gépemen van, de fordítás hiányában az elkészítés még fel sem merült :(

Kati írta...

Hát hogy ez mióta áll nálam is itt nem csak letöltve hanem kinyomtatva, megkötésre várva. :D Még egy éve láttam kb a játszótéren egy gyereken és jól megbámultam milyen cuki sapkát kötött neki valaki. Aztán 2 nap múlva tök véletlenül bukkantam rá a ravelryn. Nagyon szép lett Szilárdé!