2010. június 15., kedd

Mindjárt itt a vasárnap!

KicsiKató bejelölte nekünk az Angelo Café pontos helyét, remélem mindenki sikeresen odatalál!


Mi KicsiKatóval odamegyünk egy picivel hamarabb s az asztalra kipakoljuk a fonalainkat, így könnyen felismerhetőek leszünk. :)
Megkaptam a héten a Barka fonal ajándékát, egy gombolyag kézzel festett gyapjúfonalat, amit kisorsolunk a jelenlévők között. Íme a fantasztikus nyeremény:


Én is készülök 3 saját motringgal a sorsolásra, mind növényi alapanyagokkal festett.

Találkozunk vasárnap fél 3-kor az Angelo Café teraszán, szeretettel várunk mindenkit!

4 megjegyzés:

zazálea írta...

Írtam már Katónak, hogy nagyon necces nekem a vasárnap, úgy félek, hogy mégsem tudok menni, de igazából péntek este derül ki.... jaj, jaj.

Jucuu írta...

Igen, írta nekem a dolgot, de azért még reménykedem... :)

KicsiKató írta...

Én is, én is!

Majd Jucuu-val megküzdünk, ki mehet ki érted az állomásra! (Mondjuk én gyalog tudnék csak, szóval necces a helyzetem:)))

zazálea írta...

Óh, ezen semmi nem múlik, begyaloglok én, akár térden is.... nem tudom, melyik ujjamba harapjak, egy kedves barátnőm jön villámlátogatásra haza, egy délutánt tud velem lenni, persze, még ez sem biztos...

Kmét nincs messze, Katóval még csak-csak összejöhetünk, de te, Jucuu, azért Tampere már távolság. :o(((