2009. június 3., szerda

Edényalátét

Már nem emlékszem, hogyan találtam erre az edényalátét mintára, de azonnal megtetszett.
A minta leírása nekem elég bonyolult volt, nem volt alaposan részletezve, így az első 3 sor kb. 1 órámba telt, miközben egy képről próbáltam kibogarászni, hova mit horgoljak. A maradéknak aztán elég volt még egy óra, plusz még a hímzés. Nagyon tetszik!!
Az alátét valószínűleg valami régi, hagyományos finn minta.


Csillagos edényalátét
Modell: Eeron pannulappu (finnül)
Fonál: Novita Tennesse (100% mercerezett pamut), 52g
Horgolótű: 3mm

5 megjegyzés:

ritarenata írta...

tényleg csinoska. szép színeket is választottál ki hozzá.
üdv.
ri

gabcsap írta...

De szééép-ilyet ránézésre csinálni? Nagyon ügyi vagy!
Játék vár nálam:)

zazálea írta...

Hát...ööö... nekem is naggyon tetszik. :o)

Névtelen írta...

De jòl nèz ki, azt a kutyafàjàt! Es olyan profi munka, mintha egèsz èletedben ezt csinàltad volna.

Kangamama írta...

Nekem a színei is nagyon tettszenek, imádom a zöldet (sőt az a kedvencem) meg a barnát együtt!