2009. június 29., hétfő

Piroska sárgában

Íme a mustár sárga fonálból készült sapka. Azonnal belefogtam, miután megvettem, a sapka mintáját még korábban találtam a Ravelry-n.


Egy rettentően édes sapek kerekedett ki belőle, a fonál is nagyon tetszett, szerettem vele kötni. A minta egyszerű, gyorsan elkészül, egyedül a hátul futó fogyasztást kellett volna hosszabban folytatnom, így most kicsit eláll nyakban.


Azonban van egy kis probléma. Gyermekem kislánynak néz ki benne, akármit csinálok. Talán az alábbi kép visszaadja a hangulatát, pont olyan a sapkában, mint Piroska. Csak épp sárgában. :)


Piroska sapkája sárgában
Modell: Top Down Bonnet
Fonál: Mirasol Tika (100% pamut), 50g
Kötőtű: 4mm

Most nem tudom, hogy mit csináljak ezzel a sapkával, egyelőre a fonalas kosár mélyén pihen.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

hát ez szuperül mutat! Gratulálok!

Timici írta...

a sapka nagyon jó lett!:o)
nagyon szép pofija van Szilárdnak, finom vonásokkal, ezért tűnhet lányosnak, esetleg valami fiús minta rá??? de ha nagyon kislánynak látod benne, akkor inkább köss egy másik fazont

ha van időd kukants be hozzám;o)

Melinda írta...

Háááát, nem tudom, nekem nem tűnik Szilárd Szilárdának benne, de te látod mozgásban, élőben...:D Mindettől eltekintve nagyon helyes kis satyka.