2008. november 3., hétfő

PéCé

A szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.
Engem Zazálea, Judit, Kinga, Amaranta és Emőke pécézett és pecázott ki.

A hét dolog pedig:
  1. vegetáriánus vagyok, immár 10 éve
  2. kötni Mária barátnőmtől tanultam meg kb. 12 éve, az első művem egy pulóver volt a kedvesemnek, bizony. Máig sem értem, hogy tudtam megcsinálni, mindenesetre ő sokat használta, tehát annyira rosszul nem sikerülhetett
  3. körbe-körbe szeretek igazán kötni, oda-vissza annyira nem, ugyanis a fordított kötés nem a kedvencem. Vagyis nincs gondom vele, ha nem kell kétszázhuszonkét szemen keresztül azt kötnöm
  4. éjszakai bagoly vagyok, szívem szerint hajnalokig ébren lennék s másnap mindig délig aludnék
  5. szinte sose szoktam fésülködni, pedig nem ártana, ugyanis a fenekem alá ér a hajam. Mielőtt Szilárd megszületetett heti 1-2 fésülködés volt az átlag, most olyan kéthetente kerül sor rá, ha kicsit "normálisabban" szeretnék kinézni
  6. 3 testvérem van, 1 lány és két fiú. Talán ezért én is nagy családott szerettem volna mindig. Szerencsére férjuram is hasonlóan gondolkodik :)
  7. Báá, nagyon rendetlen emberke vagyok. Szilárd születése hozott egy kis javulást, de nem eleget :)

Jó lassan sikerült összeszedni ezt a hét pontot. Közben szinte minden általam olvasott blog írója ki lett pécézve, így csak Verát linkelem be ide.

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Mire végetér az egyik, kezdődik is a másik - újabb játékra szemeltelek ki:)

zazálea írta...

Tetszel nekem, változatlanul! :)))

Orsi írta...

Ez a fésülködős kicsit magamra ismerek!:)