2008. november 10., hétfő

Pakolás 2.

A hétvégén nagyon ügyesek voltunk. StenSapu elpakolta az összes cd-t és dvd-t, s a számítógépes szekrényéből is kipakolta a vezetékeket, egyebeket egy ládába.
Én a könyvespolcot támadtam meg, elraktam az összes könyvet a nappaliból. Az előző költözésünkből jól emlékszem, hogy csak kisebb dobozokba szabad a könyveket pakolni, mivel már néhány darab is nagyon nehéz tud lenni. Így a tárolóból előkerült az összes kisebb méretű kartondoboz, én pedig megtöltöttem őket.


Így most a könyvespolcunk üresen kong, na ez csak azért nem igaz, mert rögtön telepakoltam mindenféle aprósággal.


A kézimunkás újságjaim is bekerültek egy dobozba, csak néhány darab nem fért már be, azok még ott árválkodnak. Erre a dobozra rá kellett írni figyelmeztetésnek, hogy NAGYON-NAGYON nehéz, ugyanis kedvesem is csak erősen fújtatva tudta áttenni A pontból B-be.

1 megjegyzés:

zazálea írta...

A legjobban ez tetszett: SUURI KASITYŐ... EZ BIZTOS AZT JELENTI: KÉZIMUNKA újság. ?! :)