2008. november 25., kedd

Pakolás 4.

A hétvégén kicsit pánikoltam, ugyanis semmit sem pakoltunk. Annyit tudtunk csak, hogy a kezdődő hófúvásban a teraszon kiválogattuk azokat, amik a szemétbe mennek. Végül a kupac ott maradt, mert annyira kellemetlen szél fújt, inkább bejöttünk.
Azért bekértem pár kartondobozt a tárolóból s tegnap kora délután kipakoltam egy szekrényt, ami az én kézimunkás dolgaimmal volt tele. Csak néztem, mennyi minden érdekesség került elő, amikre nem emlékeztem. Jó lesz, hogy az új lakásban minden egy szobába kerül s jobban átlátom majd, milyen anyagaim és fonalaim vannak.
A pakolás után kicsit megnyugodtam, hogy mégis haladtam egy keveset. Van még 10 nap a költözésig, anyu is jön holnap, nem hiszem, hogy ne készülnénk el időben.

Valahogy a kötés sem áll a kezemre egy hete. Varrnom is kellene. A varróasztalom viszont teli van mindenfélével s nincs kedvem elpakolni. Nem értem, mi ez a kedvetlenség, mikor Szilárdot altatom, mindig azon jár az eszem, mit fogok megcsinálni, míg alszik, aztán sose fogok bele semmibe. Bár a minap nem tudtam este elaludni, s elkészítettem az ajándékát Mikulásra, akkor hajnali fél 5-kor kerültem ágyba... :) Persze készülnek apróságok is, de nem olyan tempóban, mint szeretném.

A szekrényemben találtam egy hímzést, teljesen elfelejtettem, hogy csináltam ilyet. Emlékszem, hogy mikor évekkel ezelőtt elkészült, nem tudtam kitalálni, hova használjam fel. Aztán úgy döntöttem, hogyha egyszer lesz gyerekünk, majd varrok neki egy kispárnát és annak a huzatjára rakom. De jó, most már van egy csodaédes gyerkőcünk, csak a párna hiányzik a hímzés alá.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép ez a napocska, nekem mindig szívem csücske volt az ilyen dekoráció. Kívánom, hogy a költözésetek minél zökkenőmentsebb legyen! Mi csak két szobát cseréltünk át nemrégiben, az is egésznapos projekt volt.

Emi írta...

Ismerem ezt az érzést, hogy tervezel, de a realizáláshoz már nincs kedv. Szerintem már ha az új lakásban lesztek, ez megváltozik. Élvezd ezeket a napokat, mert egy pár hónap múlva olyan jó lesz ezekre a napokra visszagondolni. Ez is egy szakasza az életeteknek. Emőke