2008. május 25., vasárnap

Elefántti pelenkatáska

Szombaton készre varrtam a pelenkatáskánk. Hetekbe telt, mire elkészült, így már rettentően vártam a végeredményt. Ilyen lett:


Van egy másik pelenkatáskánk is, húgom varrta várandóságom idején, szép táska nagyon. De formája miatt nem praktikus, a babakocsi aljába alig lehet begyömöszölni, pelenkákkal tele vállon hordva sem az igazi. Emiatt régóta érlelődött az új táska gondolata.
Anyagot nem kellett vennem, találtam megfelelőt a készletemben. Sőt egy régi, elhasználódott táska pántját is fel tudtam használni az újhoz.


Elejére egy fagyöngy szemű elefánt került, innen a pelenkatáska neve.
Nagyon tetszik ez a minta, azt hiszem később is fogom használni kézimunkáimban.


Zsebek is kerültek a táskába, összesen négy darab.

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Jucuu, én mint bevallottan táskafüggő, be kell valljam, ez tök jó lett!! Nagyon tetszik, főleg az elefánt és a két szín együtt!

Jucuu írta...

Igen Kicsikató, le sem tagadhatnád a táskafüggőséged! :) De legalább jó ötleteket lehet meríteni a blogodból. Alig várom, hogy legyen időm megvarrni a köténytáskát, amit nálad láttam!