2008. május 5., hétfő

Ajándék

StenSapu születésnapja május elsején volt, amikor is Angliában voltunk.
Ajándék ügyben úgy kellett gondolkodnom, hogy el tudjuk vinni magunkkal, azaz ne foglaljon sok helyet a bőröndben és észre se vegye az ünnepelt. Az utóbbi nem volt nehéz, mindig én pakolok az utazásokra... :)
Az első ajándékot már 2 héttel korábban megkapta, egy Babyhawk mei tai kendőt, méghozzá azért ilyen korán, hogy gyakorolhasson az útra.
Természetesen szerettem volna adni valami olyat is, amit magam készítettem. Szerencsére még időben rábukkantam erre a sálmintára, rögtön tudtam, hogy ez lesz az! Férjem nagy Linux rajongó, ráadásul munkájában is ezzel foglalkozik.
Az út előtt éjjel nappal szinte csak a sálat kötöttem, s mivel elég lassan haladt, rendesen igyekeznem kellett vele. Így is csak a fele készült el, a feliratra már nem jutott időm, de talán így jobb is lett, mivel az ünnepelt nem szereti, ha túl hosszú egy sál.


Szülinapi Linux - sál

Modell: Linux sál
Fonal:
zöld -Novita 7 veljestä(75% gyapjú, 25% poliamid)
fekete -Novita wool (100% gyapjú)
összesen 147g
Kötőtű: 4 mm

Az előző bejegyzésben ígértem, hogy fonalakról is fogok írni.
Igen, Londonban el kellett mennem egy fonalboltba is, nem térhettem haza fonal nélkül! Jó előre utánanéztem, hova érdemes ellátogatni, így találtam az I knit London nevű helyet.Kis híján szem elől tévesztettük a boltot, de végül megtaláltuk s megnézhettem élőben is a kínálatot.
3 köteg fonal jött velünk, 1 gyönyörű horgolótű és egy csomag kiskarika kötéshez jelzésnek.


Hihetetlen, de cipőt is vettem Angliában! Nem vagyok egy cipőőrült (inkább táskákat gyűjtők, méginkább varrok), de ezt a lehetőséget nem hagyhattam ki.
Kitűnő nyári cipő lesz belőle:

Nincsenek megjegyzések: