2008. március 19., szerda

Szülinapi csomag

Húgom tegnap töltötte be 28. életévét, ennek alkalmából küldtem neki egy kisebb csomagot múlt héten. Mivel a tartalmát nem akartam leleplezni az ünnep előtt, így csak most rakom fel a képet róla.


A csomagban Ivett számára volt egy mellény és egy hajpánt, ezek mellett 3 csomag gépvarrótű (gömbfejű??) és egy olló.
A mellényt még akkor nézte ki/rendelte magának, mikor itt járt nálunk. Ez eredetileg egy pulóver lett volna nekem, még évekkel ezelőtt vettem hozzá a fonalat és a hátát meg is kötöttem, de ennyiben maradt. Most előkerestük a fonalaimat és akkor találtuk meg ezt is. Ivett meglátott benne egy mellényt magának és én megígértem, hogy egyszer megkötöm... Neki is álltam megkötni pár héttel ezelőtt és rájöttem, miért maradt abba annak idején. Utáltam a fonalat, nagyon macera volt kötni vele. Ennek ellenére elkészült a mellény, de mikor összevarrtam, láttam hogy annak idején még igen hiányos volt a kötési tudományom, így hagy maga után egy kis kívánnivalót a kinézete. Ráadásul sose csináltam még ilyen V-kivágást és nem is sikerült úgy, ahogy kellett volna . Mindegy, kimostam, kicsit átvasaltam és türhető lett.
Tegnap láttam is, hogy a mérete jó lett, kicsit derékban be kell majd Ivinek szűkítenie, mert ott túl bő. A többi ajándékának is nagyon örült, én meg annak, hogy örült nekik. :)
A családom többi tagjának is volt pár apróság a csomagban, anyukámnak hajpánt (a képen a világos színű), öcsémnek zokni, apukámnak csoki (nyami). A bátyám kisfiának, Csanádnak pedig egy előke, amit én varrtam és a békát az elején én rajzoltam. Remélem tetszeni fog neki!

Mellény

Modell: saját
Fonal: Novita Maxi Mohair (50% akril, 25% gyapjú, 25% moher), 450 g
Kötőtű: 5 mm

Calorimetry (fekete)
Modell: knitty
Fonal: készletemből, cimke nélkül :(, 32 g
Kötőtű: 4 mm


Calorimetry (világos)
Modell: knitty
Fonal: Novita Samos (50% pamut, 50% akril), 23 g
Kötőtű: 4 mm

2 megjegyzés:

Unknown írta...

szia Jucuu! Kötöttem én is egy ilyen fejpántot, nem kevés fordítási nehézség leküzdése után. Hatalmas lett, pedig én is 4es tűvel csináltam... a tied mekkora a leghosszabb távon?nem tudom mit rontottam el. 120 szemet kell felszedni az elején? eddig jól csináltam? Illetve a dolgok egészen jól mentek addig, hogy 15szor idmételtem az ötödik sort... után csak tippeltem. A végeredmény egészen hasnló lett, csak szerintem hatalmas, és apróbb szépséghibákkal tarkított. A mádoik felében tuti valamit rosszul csináltam... Pl nem tudom hogy ott is tovább kell a fogyasztást folytatni, vagy szaporítani kell? Ennyit az angol tudásomról. Ha a nagy költözésben jut egy kis időd felelni nekem, előre is köszönöm, és bocsi hogy most ilyenekkel zavarlak, de el nem tudom képzelni mitől lett ekkora ez a dolog:(.

Jucuu írta...

Szilda ebben a bejegyzésben megtalálod magyarul is a leírást, hátha az kicsit segít. http://jucuu.blogspot.com/2008/04/sapka-s-hajpnt.html
Most hirtelen nem tudom lemérni a hajpántot, de nekem pont akkora, hogy a fejem kényelmesen átéri. De én 80 szemmel kötöttem, mert vastagabb volt a fonalam az ajánlottnál.