2008. március 28., péntek

Megint varrtam

Véget ért az életemnek egy nagyon kényelmes időszaka. Emiatt tegnap délután és a ma reggelt betétek varrásával töltöttem el, szerencsére Szilárd nagyon jól elszórakoztatta magát eközben, így nyugodtan dolgozhattam. Íme az eredmény:


14 betétek sikerült elkészítenem, régebbről már volt 5 darab, remélem ennyi elég lesz egy darabig. :)
Azért sétáltunk is tegnap egy nagyot, ugyanis a postán 2 csomag is várt. A sétához napszemüvegre is szükség volt, mivel a nap sziporkázóan sütött és emiatt a hó nagyon vakított. Igen, hó, tegnapelőtt óriási hózivatar volt nálunk, esett kb. 30 cm hó, szerintem a kertünkben most olyan fél méteres vastagságú lehet a hóréteg! Március végére csak ideért a tél. Gyönyörű a táj, főleg ebben a napsütésben! Visszatérve a tegnapra, napsütésben és néha hóesésben (mert néha a hó is szállingózott, miközben ezerrel sütött a nap) elsétáltunk a postára Szilárddal és ott ezeket kaptuk:



Az egyik csomagban 3 gombolyag fonal volt, mindegyik zokninak és egy csomag 3,5 mm-es zoknikötőtű. A másikban pedig több, mint fél kiló merinogyapjúfonal, a márkája Patons Classic Wool Merino. Azért döntöttem e fonalmárka mellett, mert amellett hogy nagyon jó ára van, a birkákat nem kínozzák meg Mulesing eljárással. Sőt, gyönyörű színekben lehet kapni! Nagyon kíváncsi vagyok, milyen gyapjúnadrágok születnek ezekből a fonalakból!

A kötőtűk StenSapu sapkájához kellettek, ami nemsokára kész, akkor bővebben róla.

Nincsenek megjegyzések: