2008. március 5., szerda

Az első pár zokni


Még eddig sosem kötöttem zoknit. Régóta terveztem már, sőt vettem is fonalat hozzá, de sose mertem belekezdeni. Most találtam a neten egy nagyon egyszerű mintát, gondoltam bemelegítésnek jó lesz. Igazából nem volt nagy kihívás, mivel csak zoknikötőtűvel kellett megkötnöm egy 'csövet', de maga a gondolat, hogy ebből zokni lesz, izgalmas volt.
A fonal sokkal vastagabb volt az előírtnál, így kicsit rá kellett szabnom a mintát, de mindenképp vastag zokni szerettem volna kötni, hogy itthon a Szilárdnak ne fázzon a lába, mikor a földön üldögél.


Spirálzokni
Modell: Garnstudio spirálzoknija
Fonal: Novita Samos Lollipop, 50% pamut, 50% akril, 36g
Kötőtű: 4mm zoknikötőtű


Emellett folyamatosan készül egy titkos dolog, ami nagyon szeretném, ha már kész lenne. Emiatt nincs is időm más kézimunkával foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések: