2009. szeptember 21., hétfő

Éva sapkája


Férjem húga már a nyár elején a télre készült és kért tőlem egy meleg sapkát. Mutattam is korábban a fonalakat, amit akkor vettünk, mikor nálunk nyaralt.
A modellt ő választotta, méghozzá úgy, hogy a Ravelry elé ültettem, beállítottam a mintakereséshez a szükséges megkötéseket és hagytam válogatni a lehetséges minták közül.
A sapka széle eltér az eredetitől, i-cord helyett szélesebb gyöngykötést raktam, s a sapka hossza sem volt elég, így kötöttem néhány sima sort rá.
S bár a sapkát még a nyaralásunk alatt, Magyarországon kötöttem, de idő arra már nem jutott, hogy a tulajdonosán is lefotózzam, így egy nagy gombolyag mözsi gyapjú állt modellt a képekhez. :)


Éva téli sapkája
Modell: Pauline (Rav link)
Fonál: hát ezt elfelejtettem, de az egyik gyapjú, a másikban egy pici selyem is van, 80g
Kötőtű: 4.5mm

Nincsenek megjegyzések: