2008. január 9., szerda

Szobahőmérsékleten kötök

Ismeritek a viccet:
Mi az, cukros és szobahőmérsékleten köt?
Nagymama.

Gondoltam elmagyarázom, miért az a blogom címe, ami. Párom előszeretettel viccelődött velem a várandóságom alatt ezzel a viccel. A vércukrom ugyanis nem felelt meg a finn normáknak, azaz megkaptam a bélyeget a homlokomra: terhességi cukorbeteg. (S persze nem hagyhatom ki itt sem, a cukrom normális volt, még csak meg sem közelítette a magyar határértéket. Nincs még a világon egy másik hely, ahol olyan alacsony lenne a határérték mint Finnországban. Lassan túl kellene tennem magam ezen :) )
Szóval cukros voltam és szívesen kötögettem az akkor még pocakomban éldegélő babánknak. Stensapu pedig szívesen viccelődött.

Karácsony után megérkezett hozzánk a legújabb kendőnk, s ezzel 9-re nőtt a számuk. Használtan vettem, de kitűnő állapotban. Neve Didymos Indio Schiefer, 4.7m hosszú.
Íme egy kép róla, igaz itt épp takaróként funkcionál.

Nincsenek megjegyzések: