2008. január 29., kedd

Előke


Szilárd jövőhéten lesz 6 hónapos! Ez azt jelenti, hogy bizony elkezdhet megismerkedni a bébiételek ízével. Miközben ma anyukámmal beszélgettem a hozzátáplálásról, rájöttem, hogy Szilárdnak nem sok előkéje van, pedig arra valószínűleg szükségünk lesz a jövőben. Szerencsére a ládám telivan előkéknek megfelelő anyagokkal, gyorsan elővettem pár megfelelőt és egy a tescóban vett előke mintájára kiszabtam belőlük az itt láthatót. Nem gondoltam hogy ez ilyen gyorsan megy! Szilárd 1 órát aludt, én ennyi idő alatt megrajzoltam a mintát, kiszabtam az anyagokat és meg is varrtam. A patent már Szilárd társaságában került fel. A legfelső anyag 100% pamut flanell, alul vékony pamut nyúlékony frotír van és közöttük pedig nedvességzárónak softis.


Talán a nyaka majdnem szűk, de majd a következőt nagyobbra csinálom. Arra zsebet is csinálok s majd használatban kiderül, szükséges-e egyáltalán.
Mindenesetre a végeredmény nagyon tetszik!

Nincsenek megjegyzések: