2007. október 5., péntek

Kék Loft gyapjúnadrág


Ma végre felavathattuk a legújabb gyapjúnadrágot. Ideje volt már, mivel a többi nadrág kezd kicsi lenni a Szilárdra. Ebben aludt az erkélyen délután, és bár a pelenka alatta elég pisis volt, egyáltalán nem jött át a nedvesség.


A postaládában nagy örömömre pár kötőtű várt. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan megérkeznek. Nemrégen vettem meg az első bambuszkötőtűmet és addig nem is gondoltam volna, hogy ennyire kényelmes vele kötni.
Egy weboldalon találtam ezeket igen jó áron, ráadásul postaköltség nélkül küldik ki, gyorsan vennem is kellett a megfelelő méretekben! ;)


2 megjegyzés:

helen írta...

Gondolom, külföldre nem szállítanak postaköltség nélkül...

Jucuu írta...

Őszintén, már arra sem emlékszem, hol vettem... Kár, hogy nem linkeltem be akkor az oldalt, de van egy gyanúm, hogy csak belföldön volt ingyenes a kiszállítás. :(