2012. május 6., vasárnap

Lodi kardigán


Még tavaly nyáron kötöttem ezt a kardigánt, nagyon lelkesen, mert azt hittem, hogy kedvenc darab lesz. Tetszett a fonal összetétele, a színe, a minta is nagyon. De aztán valahogy mégsem lett az igazi. Nem tudom, hogy miért van így, mert rosszul nem néz ki, szoktam is használni. Most, hogy itt a tavasz, még gyakrabban kerül elő a szekrényből.
A képeket ősszel kattintgattam, a kert most még nem zöld, de már alakulgat.


Annak idején az első használatban kiderült, hogy az elejét meg kell erősítenem, mert szanaszét nyúlt a lusta passzé, a pamutnak semmi tartása nincs, de végighorgoltam a nyakát és az elejét, azóta rendben van. Amit viszont nagyon elrontottam benne, az a képeken is látható száleldolgozás a jobb oldalon, ami feltűnőbb nem is lehetne, pont a domborulaton fut...

  
Lodi kardigán
Minta: Lodi cardigan/Knitscene, Summer 2011
Fonal: Schachenmayr nomotta Cotton Linen (78% pamut, 22% len), 555g
Kötőtű: 4 és 4.5mm




2 megjegyzés:

lavandulae írta...

Nem tudsz rá oda egy kis zsebet tenni, mondjuk?

Jucuu írta...

Nem rossz ötlet! :)