2012. április 27., péntek

Télre készülve

Nem, nem készülök télre, csak most nézem, hogy ez a bejegyzés sosem került ki, pedig azt hittem igen. Akkor menjen most.
Ősszel megvettem ezt a szuper kis könyvet, teli jobbnál jobb sapkamintákkal. Télire kettő készült el belőle.


 
Quynn 1.
Minta: Quynn
Fonal: Noro Kureyon (100% gyapjú), 44g
Kötőtű: 4.5mm


 
Manósapka
Minta: Rocketeer
Fonal: saját fonás (100% gyapjú), 55g
Kötőtű: 5.5mm

Mivel a Quynn nagyon bevált, tavaszra is kötöttem egyet pamutból.




Quynn 2.
Minta: Quynn
Fonal: Rowan Handknit Cotton (100% pamut)
Kötőtű: 4.5mm

4 megjegyzés:

Zsoofi írta...

Nagyon szép sapkák! Különösen a Quynn tetszik, hogy olyan szépen rásimul a fülére, de mégsem "kisfiús" megkötős.
És a színválasztásaidat meg mindig nagyon szerettem meg valahogy irigyeltem. Én is ilyenekt szeretnék csinálni, aztán szinte mindig valami hétköznapi (inkább beszari) színek mellett maradok....

Rebaba írta...

Az első tetszik a legjobban, gyönyörű, egyszerű és a színátmenetek nagyszerűek! megint elgondolkodtam a kötés megtanulásán, bár belegondolva, hogy a horgolás is eltartott jó ideig, amíg minden értelmes forrást végignéztem, meg hát gyakorolni is kell... Orsi néni tanácsa fiataloknak: addig tanuljatok meg mindent (kézi munkák, idegen nyelvek, ilyesmi), amíg még működik az agyatok!!! Nem viccelek! :)

Névtelen írta...

De édes az a manósapi!
Valami hasonlót próbáltam kötni a fiamnak, de nem volt hajlandó felvenni, mert "babás" (4,5 éves a gyerek), erre egy hosszú csúcsos sapit csináltam, hatalmas pompommal a végén. Na az jó volt. :D
A tavaszi képen nem semmi mekkora hókupac van a fiatalember mögött...
Vera

anyahajó írta...

Nagyon édes mindegyik. Azért a bejegyzéscím erős volt :D