2010. május 23., vasárnap

Polip és poszméh

Április elején nem bírtam a boltban hagyni egy helyes horgolós könyvet, a címe Tiny yarn animals. Általában nem veszek ilyen könyvet, mivel a neten rengeteg ingyenes minta megtalálható, de ebbe annyi édes állatot sikerült összegyűjteni, hogy most nem tudtam ellenállni.
Egyik reggel, miközben a reggelinket falatoztuk Szilárd arról mesélt nekem, hogyan repült a méhecske a fülébe, aztán ki (már szeret kitalálni ilyeneket). Megkérdeztem, szeretne-e méhecskét s kikerestem a könyvből a mintát, megmutattam neki, hogy ilyet. Tetszett neki az ötlet, de akkor már végig kellett nézni az összes állatkát s akkor megakadt a szeme a polipon és attól kezdve csak arról beszélt, hogy anya ilyet is fog kötni (elnézem még neki, hogy nem tudja megkülönböztetni a horgolást a kötéstől). Így született meg még aznap ez a polip, akinek zöld szemei nőttek és mosolyog a szája, az egyik lába/csápja pedig igencsak nagyobbra sikerült, mint a többi hét.


Polip

Modell: Tiny yarn animals, Amigurumi Friends to Make and Enjoy könyvből
Fonal: Rikker 2 ágú merinogyapjú (100% merinogyapjú), 34g
Horgolótű: 5mm


Két nappal később Szilárd számon kérte rajtam a méhecskét is. Gyors fonalkeresés, horgolás közben pedig Szilárd végig a nyakamban lihegett, hogy mikor lesz már kész az a méhecske.
Azóta ez a poszméh dünnyög a fülünkbe.


Poszméh
Modell: Tiny yarn animals, Amigurumi Friends to Make and Enjoy könyvből
Fonál: Novita Nalle (75% gyapjú, 25% poliamid), 26g
Horgolótű: 3.5mm

2 megjegyzés:

Piroseper írta...

Nagyon szupik! Nem csodálom, hogy a polip lelkesedést váltott ki, annyira jópofa! :) És még vigyorog is... :)

Annamari írta...

Ezek annyira aranyosak :-) el sem tudom dönteni, melyik tetszik jobban...