2010. január 31., vasárnap

Másik csomag

A másik csomagot karácsony előtt StenSapa családjának küldtük, benne néhány kötött aprósággal.
Sál a sapka mellé:

Éva nyakvédője
Modell: Baby cable rib neckwarmer
Fonál: Mirasol Sulka (60% merinói gyapjú, 20% alpakka, 20% selyem), Manos Wool Clasica solid (100% merinói gyapjú), 31g
Kötőtű: 5.5mm, horgolótű 5mm

Mamusz párom anyukájának. Nagyon lelkes voltam a mintát illetően, a leírás képein mutatós mamusz, ráadásul kötve (jobban szeretek és tudok kötni, mint horgolni). Csalódás volt mégis, valahogy nem olyan csinos, mint a horgolt mamuszaim:


Mamusz
Modell: Tossukka
Fonál: Novita Nalle (75%gyapjú, 25% poliamid) 2 sárga és egy zöld szál összefogva, 90g
Kötőtű: 5mm, horgolótű 4mm


Nagy örömünkre a múlt héten gyarapodott a család egy gyönyörű kislánnyal, neki készítettem ezt a pár apróságot:


Pici sapka
Modell: Super quick baby bonett
Fonál: Drops Baby Merino (100% merinói gyapjú, superwash), 31g
Kötőtű: 4.5 és 5mm



Pici kesztyű és zokni
Modell: saját
Fonal: Drops Baby Merino (100% merinói gyapjú, superwash), 10 és 20g
Kötőtű: 3 és 3.5mm

6 megjegyzés:

Kalex © írta...

Nagyon szép kis csomag! A legjobban a sál és a tutyi tetszik! Bár a többi is szép! :o)
A horgolt tutyik sztem is szebbek mint a kötöttek... dehát ízlés kérdése. :o)

Timici írta...

jujj az a sálacska nagyon szuper!
a többi is tetszik, szerintem a kötött mamusz is nagyon csini;o)

Amanda írta...

Jaj, de édi ez a pici sapka! Nekem nagyon tetszik a kötött mamusz is!

Anice kötős blogja írta...

Nekem bejön ez a sárga -melír papucska, de a szeretet a legfontosabb egyébként is ami mögötte van.

pindi írta...

Gyönyörűek megint, biztos nagyon örültek neki.
És mi az, amin a sapka van? Egy kötött baba? Róla láthat(t)unk képet?

peony írta...

Nekem tetszik a mamusz is :-)))