2009. december 2., szerda

Centi ruhája

Van nekem egy ilyen centim.


Az igazat megvallva három darab van, ezekből egy darabot a táskámban tartok egy olló társaságában. Talán 2 hónapja sincs, hogy magamhoz vettem ezeket és nagyon jó döntés volt, nem is értem, hogy léteztem eddig nélkülük. :)
Csakhogy a centi szabadon garázdálkodott a táska mélyén, én pedig sosem találtam. Kellett tehát neki valami fogantyú, amivel felakasztom a kulcstartóra, amit szerencsére Kdatta mégis belevarrt a táskámba (nem kértem ugyanis, a kulcsaimnak saját kistáskájuk van). Így született meg a ruha ötlete, horgoltam 2 kerek lapot, amiket aztán láncszemekből készült madzaggal összefogtam a centin.
Nagyon tetszik.

Centi ruhája
Modell: saját
Fonal: Novita Luxus Cotton (100% pamut), 5g
Horgolótű: 3.5mm

7 megjegyzés:

aniko66 írta...

Ó de ötletes! :)))

Timici írta...

nekem is tetszik:o)
főleg mert nekem is ilyen a centim csak a színe más, magenta;o)

ritarenata írta...

muris

ritarenata írta...

ügyes,

erika írta...

az enyem is pont ilyen, es meg kek is! :D

Karina írta...

nagyon csinos a ruci és praktikus!

Csilla böködéje írta...

Szuper Lett! Jucus a napokban sokszor gondolok rád nem kis hálát érezve, miközben esténként kötögetem a családom ajándék zokniait.