2009. március 19., csütörtök

Boleró a húgomnak

Januárban mutattam a fonalat, amiből ez a boleró készült a húgomnak. Már akkor is írtam, hogy csereüzletet kötöttünk, ő varr nekem (erről is lesz beszámoló), én pedig kötök neki.


Ezt kérte magának, magamnak terveztem (tervezek) egyet, de így neki készítettem el először. A minta nagyon egyszerű, s elég gyorsan elkészül, főleg ilyen vastag fonállal. Akkor kötöttem meg, mikor Magyarországon voltunk februárban, miközben jókat beszélgettünk a családommal, vagy épp tévéztünk (nekünk ez mindig nagy élmény, magyarul beszélnek a tévében :D).
A fonál jól illik ehhez a mellénykéhez, bár a tapintása, kinézete alapján szerintem könnyen nemezelődhet.

Barna boleró
Minta: Ribbed lace bolero
Fonál: Manos del uruguay (100% gyapjú), 178g
Kötőtű: 5 és 6mm

6 megjegyzés:

Timici írta...

kíváncsi vagyok mi lesz a cserealap;o)
nagyon helyes ez a kis bolero, pasik különösen értékelni fogják, mert a lényegre tereli a figyelmet;o)))

Anice kötős blogja írta...

Mint egy igazi modell, aki viseli!

Névtelen írta...

Annak èn is mindig nagyon szoktam orulni, ha hazamegyek, hogy a tèvèben magyarul beszèlnek. Az olasz pàrom meg csodàlkozva/dobbenten hallgatja, hogy egyes, szerinte kiejthetetlen szavakat jàtszi konnyedsèggel mondunk ki...
Nagyon csinos a bolero, te mindig olyan jò dolgokat kèszìtesz! Minden dolgod annyira otletes, hogy nagy orom olvasgatni tèged.

marywolf írta...

valahogy soha se voltam oda a bolerókért, de ez most tetszik!

Elizanikó írta...

Szia !

Nagyon ügyes vagy.

Ezt a bolerót én is szívesen viselném.

Régebben sokat kötöttem. Szívesen elővenném a kötőtűimet, ha leírnád, hogy kell ezt a szépséget elkészíteni.

( A magyar adásokat lehet a neten is nézni állítólag. Skóciában élő haverok azt szokták nézni. Sokszor még ők mondanak nekünk olyan aktualitást, amin ledöbbenünk, hogy ők ezt honnan tudják. Megkérdezzem tőlük, hol lehet ezt megtalálni? )

Jucuu írta...

Elizanikó magyar leírásom nincs, de ha az angollal boldogulsz, akkor az utolsó kép előtt ott a link az eredeti leíráshoz.
Mi is szoktunk a neten tájékozódni, ezzel nincs is gond, de más az, amikor a tévé magyarul szól. :))

Örülök, hogy tetszik nektek a boleró, szerintem is csinos darab. :)