2008. július 21., hétfő

Pelenkatorta

Ezt a bejegyzést múlt héten meg szerettem volna írni, de anyukáméknál mindenféle technikai okok miatt nem volt net, hétvégén pedig autóztunk vissza Finnországba. Ezután 1 nap mosással és pihenéssel telt, de ma nekifoghattam az írásnak.
A képen látható 2 pelenka sok héttel ezelőtt elkészült, de várták egy pici csoda világrajövetelét. Legjobb barátnőm két hete adott életet kislányának, ennek örömére varrtam a pelusokat. Bár nem tervezett mosható pelenkát használni, nem úszta meg a kipróbálásukat. :)


Mindkettő anyaga bébiplüss, az egyik NB, a másik S-es méretű, s bár utálok nedvszívó magot varrni, bambusz-pamut anyagból még az is készült hozzájuk. Azokról viszont elfelejtettem fényképet készíteni, de ez nem is baj, hisz nincs bennünk semmi izgalmas...


Ugye ezek azért még nem elegendőek a pelenkázáshoz, szükség volt valami külsőre. A terv az volt, hogy kötök hozzájuk kisnadrágot, aztán erre végül nem lett időm. Szerencsére finn barátnőm segítségemre volt, mire elkészült a kislányának kötött gyapjúnadrággal, addigra a baba kinőtte, én pedig gyorsan megvettem tőle. Erről sem csináltam fotót, de itt megnézhető.

Készült még 2 előke is a babacsomagba.


Azért szerepel mégis a képen 4 darab, mert másik legjobb barátnőm kislányát is megajándékoztam ilyennel, ha már a ferdepánt varrására annyira rákattantam. :) Nem is tudtam kihagyni, fel kellett egy közeli képet is tennem arról, milyen szépen sikerült a kanyart bevennem. :)
(Ebben a bejegyzésben ezek az előkék voltak a titkos dolgok.)


Pár hónappal ezelőtt vettem egy nagyon édes, sárga kötött együttest pár fillérért, ugyanis használt volt, de mégis kitűnő állapotban. Egy kardigán, egy pár zokni és egy sapka tartozott hozzá, ezeket is beleraktam a csomagba. Emellett vettem még egy pici pamut hálózsákot is, aranyos állatmintákkal, és 3 darab mintás Popolini tetrapelenkát.
Már csak az ajándékok csomagolása volt hátra. Pelenkatorta készült belőlük, egy hosszú szalaggal körbekötöttem őket.
Ilyen lett:


Alulra-középre rajtam a kötött nadrágot és kardigánt, köré a tetrapelenkákat tekertem.


Felül a 2 mosható pelenka lett, és az egyik előke.
Az oldalába dísznek az összetekert kötött sapka és zokni került.


Legjobb lett volna végignézni, ahogy barátném szétszedi a tortát és megtalálja a mosható pelenkákat, de amikor átadtam a csomagot, és azután is folyamatosan csak szoptatott :), így rám hárult ez a feladat.

Miközben írtam a bejegyzést, sehogysem jutott eszembe a szalag szó, ezért rákerestem a guglin a rövidáru szóra. Ezt találtam, döbbenetes, érdemes belenézni! Miért nem mondta nekem valaki, hogy Kalocsán van ilyen bolt??? Még jártunk is arra, mikor keresztanyámat látogattuk 2 hete.

2 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Ezennel átnyújtom neked az Alkotó Blogoló díjat, amit én is az imént kaptam. Kérlek, nézz be a blogomra a részletekért és a tennivalókért. :-)

tm írta...

jucuu, gyönyörű a torta, remek ajándékötlet, le is fogom szemtelen módra másolni ha véletlen születik a környezetemben egy babó!!!