2008. február 15., péntek

A pelenka


Megvarrtam A Pelenkát! A CuddleBuns szabásmintáját itt-ott átalakítva megszületett a tökéletes pelenka. Azaz magából a CuddleBuns pelenkából tölthetőt csináltam és a hosszát megrövidítettem 4 cm-rel. Mivel éjszakai pelenkának készült így meghagytam standardcut-nak, azaz a lába közötti rész elég széles, de a nappali pelenkákhoz ezt beszűkítem kb. 3 cm-rel.


Az anyagok ugyanazok, mint az előző éjszakai pelenkában, azaz kívül bambusz-pamut, belül mikrofleece.













Éjszaka sikeresen felavatta Szilárd, 6 réteg vastag flanel és 8 réteg bambusz-pamut nedszívóval kítűnően működött.


Elkészült egy újabb előke is, az alap szabásmintán itt is elvégeztem átalakításokat. Azt kell mondjam, nagyon jól sikerült, a többi is ilyen lesz. Ezen kívül trikó anyag van, belül flanell és a kettő között softis nedvességzáró réteg.

2 megjegyzés:

Hedi írta...

Szia!
És hol lehet bambusz pamut anyaogt kapni? Magyarországon kapható?
Üdv: Hédi

Jucuu írta...

Tudomásom szerint nem kapható Magyarországon. :(