2008. február 29., péntek

Könyvek és fonalak


A hét elején fedeztem fel egy kézimunka könyvklubot, ahova be is léptem azután, hogy megismerkedtem a könyvkínálatukkal. Ígéretesnek tűnt, ráadásul belépési ajándékként választhattam 2 könyvet igen olcsó áron, 2.9 euróért/könyv. Mivel régóta foglalkoztat a gondolat, hogy megtanuljak horgolni, az egyik választásom egy horgolós könyvre esett. Zoknit se kötöttem még soha, de mindig is szerettem volna kipróbálni, így a másik könyv egy zoknikötős lett. Ma megjöttek a könyvek és nagyon tetszenek.
A zoknis könyvben 26 modell található, emellett elmagyarázza az alapokat is. Rögtön kedvet kaptam jópár modellhez, például az alábbiakhoz:


Ez a zokni nagyon aranyos, remélem meg fogom kötni egyszer:


A horgolós könyv is rögtön az alapokkal kezdi, azután pedig párna-, takaró-, kosár-, mamuszmintákat mutat be. Van benne jópár ígéretes ötlet.


Nagy örömömre a múlt héten rendelt fonalak is megjöttek. Szilárdnak fog belőlük pulóver és nadrág készülni tavaszra. A márkája SandnesGarn Lanett, 100% gyapjú.

2 megjegyzés:

Dóri írta...

Hát kedves Judit, a mosógépedet már megdicsértem, de most el szeretném mondani, hogy nagy nehezen összeszedtem magam a sárga irigység okozta infarktusomból.
A fonalak, az a takaró, a pelusok, a zoknik, hu, ez katasztrófa, teljesen sokkolt ez a sok gyönyörűség!!! Nagyon ügyes vagy. Aztán mikor a kendőid megláttam (sajna csak 3at), végképp megállt a szívem.
Meg a patent géped, meg patentok.... rossz helyen élek én:(
Itt nem lehet ilyen gyönyörűséges fonalakat kapni, pedig a nyálam csurog utánuk. Honnan rendelted ezeket? Legalább a szemem hadd lakjon jól.
És ezek a pelusok, meg amilyen anyagokból készül...
És ez a legényke... csodálatos. Na jó, lehet ennyit ömlengeni ilyen helyeken?
Igen, írjál és fényképezz sokat, sztem visszanézek igen gyakran, hátha valami csoda folytán hozzájutok valami szépséges fonalhoz..:)
További kellemes kötögetést, varrogatást, meg nevelgetést!

Jucuu írta...

Nagyon örülök, hogy tetszenek a munkáim! Itt Finnországban elég sok netes bolt van, ahol pelenkákhoz vagy csak kézimunkákhoz lehet rendelni hozzávalókat, fonalakat. De ha az ember elkezd kicsit keresgélni, külfödről is lehet rendelni elég jó áron, az Eu-n belül ez már nem annyira nehéz. Hú, ha annyi ideje és pénze lenne az embernek, amennyi szép dolgot össze lehetne vásárolni és azokból valamit csinálni... A férjem már sokszor így is teljesen kész van :)