2011. augusztus 13., szombat

Címkézés

Van az úgy, hogy néha nagyon régi vágyaink teljesülnek, hát nekem ilyen volt ez a címkenyomtató kütyü, mióta eszemet tudom, szeretnék ilyet. Úgyhogy most, hogy lett egy ilyenünk, nekem folyamatosan címkéznem kell. Mindent.
Amúgy is nagy fonalrendezésben voltam a héten, kipakoltam az összes fonalamat, felgombolyítottam a szökni próbáló fonalvégeket, rendszereztem és végül mindent szépen elpakoltam a(z új) helyére, nagyon kellett már ez. Most már átlátható, és biztonságban van a fonalkészletem, de azért nem lehetett elég biztosra menni, feliratok is kerültek a dobozokra, például ha valaki nem látná az átlátszó falon keresztül, hogy ebben vannak a:


Vagy ha bárki kételkedne abban, hogy én a szép fonalakat szeretem-e:


S persze a sajátok is kaptak saját dobozokat, de jó:


Miután a pamutfonalaktól a szöszös dobozokig az összes doboz kapott valami jelzést, kevésbé értelmes dolgokkal folytattam a sort:


Például a korábban már felcímkézett, kedvenc virágom magját rejtő üvegecske sem felelt meg úgy, ahogy van:


Kellemes hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: