2008. szeptember 2., kedd

Következő zokni

A sorban a következő ez a zokni volt, amihez fonalam már nem jutott, csak kb. 70g. Emiatt rövid szárút csináltam, éppen csak boka fölé ér, a szárát is símán kötöttem, ami emiatt picit visszapördül.


Második zoknim
Modell: saját
Fonal: DropsDesign Big Fabel fonala (75%gyapjú/25%poliészter), 70g
Kötőtű: 4mm zoknikötőtű


Kicsit izgultam a kötéskor, hogy elég lesz-e fonalam, s nem is maradt végül belőle, csak pár méter.
Ennek a zokninak a sarka és orra más módon készült, mint az előzőnek, ki akartam próbálni, melyik fajta kényelmesebb, praktikusabb. Az biztos, hogy ilyen orr-részt többet nem csinálok, nyomja a lábujjaimat. Ettől függetlenül elég jól sikerült, váltózokninak jó lesz a másik mellé.

1 megjegyzés:

King.art írta...

Judit, ne csináld, teljesen kész vagyok :)Eszméletlen jók! Alig várom már az enyémet.