2008. szeptember 16., kedd

Köténytáska

Hú, ez a táska már vagy 2 hónapja kész van. Kicsikatótól lestem el, akinek a blogjában a táska készítési menete is olvasható. Annyit változtattam rajta, hogy a pántokat nem külön varrtam, hanem egyben szabtam ki a táskával.


Sajnos hozzám túl kicsi lett, jobban szeretem a testesebb táskákat. Még nem tudom, mit kezdek vele, talán a hugicám kapja meg, ha szeretné...
Ez egy félig újrahasznosított táska, ugyanis a bélése egy régi köntösből készült, szerintem csodaszép zöld az anyaga.


Elnézést a béna képekért, de nem volt türelmem játszani ebben a lehangoló őszi szürkeségben a beállításokkal. Ja, és kivasalni sem volt kedvem a táskát fényképezés előtt...

5 megjegyzés:

viru írta...

Kedves Jucuu, ez a táska nagyon tetszik nekem, ha esetleg a húgodnak valami rejtélyes oknál fogva nem kellene, én vevő lennék rá :) De tényleg, mostanában rákattantam a zöld cuccokra...
Viru

KicsiKató írta...

Fú, de királyságos az a belső zöld anyag.. Szép lett vele! :))

Névtelen írta...

Szia,
Ez igen, nagyon klassz táska.
Éreztem, hogy itt kell kezdenem a napot. Azt hiszem megpróbálom megvarrni én is, sürgősen kell egy táska, 3 napja ellopták a gyrkőcök pelusozótáskáját (ruhástól, cumistól, kiscipőstől)

elfelejtettem megkérdezni tegnap, hogy a babmbuszkötőtűk bejöttek neked? Mennyiben más, mint a fém?
Köszönöm, szia: Vera

helen írta...

Ne kérj elnézést, nagyon jók ezek a képek :) Ebben a lehangoló őszi szürkeségben teljesen feldobta a reggelemet ez a táska! Nekem nagyon tetszik!

Névtelen írta...

Szia Drága Nővérkém! Annyira de annyira szeretlek, mondtam már? Naná, hogy kell nekem az a táska! Ha akarod varrok neked helyette egy nagyobbat!!! Hihi