2008. július 13., vasárnap

Képek pelenkánkról

2 ismerősöm már megkapta a mosható pelenkákat, amiket varrtam, így felkerülhetnek a képek róluk.

4 pelenka új gazdája egy már 6 hetes pici fiú, akinek készült 2 db S méretű, és 2 db olyan fajta, ami kb. 5-15 kilóig használható. Mindegyik bébiplüssből van, a korábban említett színkeveredés a jobb alsón látható. :)



Egy másik ismerősömnek is varrtam pelenkákat, ezzel viszonoztam kedvességét, hogy megvett és elküldött nekem egy könyvet Finnországba.


Az ő kisfia 8 hónapos, ezért két nagyobb méretű pelust kapott. Az egyik a fentebb említett 5-15 kilóig megfelelő, ami bébiplüssből készült, a másik egy 2 az 1-ben pelenka. Ebbe belső anyagnak bambuszból készült plüsst tettem, én még nem használtam ilyet, remélem, hogy beválik nekik!


Nincsenek megjegyzések: